Apocalyptica spelade GRATIS i Stockholm!

Wow! Trots regn och kyla så var de strålande, hårresande bra. Kim bloggar om dem. Många filmade ikväll och en del ligger säkert snart på You Tube. Det här är sedan tidigare. Snart ska jag ligga också, under täcket. Arbete väntar om… hm, alldeles för få timmar.

Uppdatering

Läs mera om evenemanget, Suomi-Safari

5 responses to this post.

  1. Haha, du kommenterade hos mig och klagade på regnet, som jag aldrig märkte av.

    Gissar att du kanske bara syftade på Sthlm, medan jag bara var i Gbg 😉

    Svara

  2. Posted by erikolssonfernlof on 16 augusti 2009 at 19:37

    Hej roligt att du kommenterade på min blogg 🙂 Det var roligt i gbg När dom spelade på Götaplatsen. Djudet var ganska högt så fick hålla för öronen.

    //EOF

    Svara

  3. Posted by Hillan on 17 augusti 2009 at 22:46

    Jag hade gärna gått på den konserten om jag var i Sthlm då. Gillar Apocalyptica.

    Svara

Kommentera

