söta tossor

Beställde ju ett par varma och söta tossor av Christa för ett tag sedan. Jag är alltid kall om fötterna på vintern. Hon, stackaren, stressade med dem på sin ledighet. De är så fina!

Perfekta som present eller julklapp! Ni har väl börjar att tänka på dem redan? Bara  två månader kvar juh!

mina tossor

mina tossor

5 responses to this post.

  1. Hej Finaste Paula!!

    Ja, dom var verkligen söta ju!!
    Här har vi så kalla golv när det är kallt ute
    Så man borde ju skaffa sig sådana.
    Får gå in till Christa och Kika ju!!

    Massor med kramar till dig, min underbara vän!

    Svara

    • Hej! Hoppas din nära mår bättre nu. De där tossorna kommer rädda min vinter;-) Syrran stickar raggsockor åt mig men de här är snygga och roliga.

      Svara

  2. Tack finaste du! Jodå… allting är åt det braiga hållet nu, skönt!!

    Ajdå… Så tråkigt att det inte är bra med din pappa
    Hoppas han kryar på sig nu fort!

    Behöver någonting som räddar min viner med ju =)

    KRAM!

    Svara

  3. Inte mina viner utan VINTER…Hahaha

    Ja så det blir till å skaffa sig sådana ju ?=

    Svara

    • Hmm, kanske kunde man ha socka på vinet med….;-) Jag syr ju påsar att ha på ”gå bort” flaskor…. Så varför inte!

      Svara

Kommentera

