gissa vad!

Vad är detta?

Något. Nära. Men vad?

Något. Nära. Men vad?

Ok, ser att många läst, inte många har skrivit vad ni gissat på däremot.  Är det blyghet? Kanske vet någon?

Björnmossa är det i alla fall. Hon blomman. Otroligt vackert och mångfacetterat(hepp!)  Har en fascination för små detaljer;-)

Hur lätt är det inte att missa detta konstverk? Det är ju bara mossa. Tack mitt barn för att du lärt mig vikten av att titta noga, nära!

6 responses to this post.

  1. Har absolut ingen aning om vad, väntar med spänning, men jag ville bara säga att jag tycker din blogg är fantastisk! Svampkramar.

    Svara

    • Tackar och bugar!
      Låter bli att svara, än;-)
      Kul sidan du har, återkommer när jag har mera tid. Packningen väntar!

      Svara

  2. Hej Boman!
    Jag tycker inte heller det är bra med fartkameror. Men jag som journalist (ivf blivande) kan inte skriva vad JAG tycker utan får välja en vinken och denna vinkeln var just att informera varför man sätter upp fartkameror på just den här sträckan.

    Sen att man blir en miljöbov kan man tacka vägverket för!

    Svara

    • Så är det ju. Man får lov att ställa upp på arbetsgivarens tankar och ideer. Vv har sina, vi som är ute i verkligheten ser annat. Du är duktig skribent, bara så du vet.

      Svara

  3. Posted by hildurrr on 15 oktober 2009 at 14:48

    Jag trodde det var ananasser med någon form av ananas-blomm på, helt säkert. Men saker ser ju inte alltid ut som man tror, hehe.

    Svara

Kommentera

