sorgligt med konkurs

Min tygaffär, inte min då, men den jag brukar handla i, har gått omkull. Synd, för de var så bra, trevliga och hade ett bra sortiment som passade mig. Så klart har jag handlat upp mig på lite tyg. Kolla så fina! Frågan är vad allt detta ska bli?

tygNovember09 001

tygNovember09 002

tygNovember09 003

tygNovember09 004

tygNovember09

Det här tyget blir i alla fall bokkassar till ett bibliotek. Är, rättare sagt, för bara handtagen saknas på dessa.

bokkassarNovember09 005

8 responses to this post.

  1. Ja vet precis vad jag skulle vilja ha en del tyger till =)

    GARDINER =)

    Gardiner till dom små… finns det ”barn”tyg så det räcker??
    En gardinkappa på en 3 – 3,5 m
    Vi kollade ju då när du var här… man vet inte om du kommer ihåg hur det såg ut.
    Blixten McQueen bilarna… den röda?
    Finns det så det räcker? Hoppas hoppas…
    Båda Hanna och Marcus är ju så förtjusta i Pixars bilar..
    Ja iaf Hanna… hon gick igenom leksakskatalogen och pekade ut ett par bilar som hon ville ha =)

    Kram!!

    Svara

  2. Den röda med bilarna på…
    Finns det tyg så det räcker till en gardinkappa
    i måtten ca 3,5 m x 70 cm
    Det är det andra fotot och tyget i mitten..

    På det tredje fotot … tyget längst till Höger.. Den mörka
    Hur mycket har du av den??

    Stora kramisar!!

    Svara

  3. Hej Gumman!

    Fick ditt Sms… orkar inte tanka telefonen via internetbanken
    Det går ju så jääääkla trögt just nu hela alltet..
    Där skulle det ta evigheter för att komma till skott.
    Så jag svarar dig här istället.

    OK… Då beställer jag en gardinkappa på 3,5 m och en 70 cm.

    Ringer dig sen när jag har tankat telefonen…

    Kramis vännen!!

    Svara

  4. Finaste Paula…
    Du behöver inte stressa…
    Gör den när du har tid…
    Ska sätta upp den sen när Våningssängen kommer till Hanna och Marcus..
    Det ska bli så fint i deras rum ju..
    Nya sängar.. nya gardiner… ja sen var det slut på nytt =)

    Ha det så jättebäst finaste du!
    Hälsa Kjelle!!

    Kram!

    Svara

Kommentera

