svamprecept

Ser att många söker på svamprecept. Hoppas det betyder recept på svamprätter. Jag har ett favorit ställe där man alltid kan hitta trevliga recept! Svampguidens receptsamling.

Ett och annat finns där av Boman också:-)  Testade och goda rätter, prova du också. Så här ser Bomans svampbollar ut. Ska tillagas snart, de finns alltid med vid jul hos oss.

Bollar av blandsvamp

12 responses to this post.

  1. Meehhh… försvann min kommentar???

    Svara

  2. Har du börjat moderera kommentarer???

    Svara

  3. Posted by AE on 17 december 2009 at 19:26

    Men visst kan det vara som du skriver, folk som tjatar sig till saker utan att veta vad de pratar om. Tyvärr får man nog säga! Men jag är absolut för en striktare tillämpning av den lag som finns, kanske rent av en skärpning av lagen också!

    Hmmm… svampbollar, har jag aldrig hört talas om, lät klart intressant!

    Svara

  4. Halloj Vännen!
    Kan du inte bara avspamma mig?
    När du för muspekaren under min kommentar i spamhålan
    Så kommer det fram alternativ en av dom är ”Inte Spam”
    Tryck där för bövelen så avspammar du mig =)
    Få se nu om du redan har gjort det eller om jag hamnar där..

    Kram vännen!

    Svara

    • Gjort, för varje kommentar. Har gjort allt jag kan se kan göras här… Ingen skillnad mer än att det nu blir godkänt. Bara du som drabbats och jag vet inte hur man fixar det;-(

      Svara

  5. Din blogg mobbar mig ju 😦 😉

    Svara

Kommentera

