Vinterbilder

8 responses to this post.

  1. Underbara bilder!!

    Du… har nog gjort lite dumt nu!!
    Den helgen jag skulle komma till dig så har jag lovat sitta barnvakt åt Shalini och Sani… Lovade redan för några veckor sedan.. Men just det datumet hade fallit mig ur minnet…
    Dom ska på kryssning och åker fredag och kommer hem på Lördag ganska sent…
    Så jag kan inte komma på Lördagen…
    Hoppas det inte stället till för mycket nu…
    Skulle ju kunna ta ledig i skolan för ungarna och komma på söndag och åka hem måndag…..
    Hur är det för dig då??

    Vi höres vännen!

    KRam!

    Svara

  2. Det ser ut som om du också njuter av vintervädret? Ja inte 30 graders kyla förstås, men nog är det bländande vackert. Läste någonstans att det inte är vanlig frost här i träden nu, det hette något annat och är en frosttyp som är mycket tjockare.
    Vi åt ingen julmat i år, så januari är inte lika fattig månad som den brukar. Dock älskar jag soppor, inte minst nu på vintern! Och att koka soppa på en spik är ju så lätt, går att variera i oändlighet.
    Kramen

    Svara

    • Var lite avis på ert besök där i Mattila, men sen fick vi ju snö här med. Inte de vyerna men vinter ändå. Allt gott!

      Svara

  3. Jättefina bilder!

    Svara

    • Tackar! Skulle helst vilja vara ute hela tiden med kameran nu, det är såå mycket vackert man ser och ljuset nu är underbart.

      Svara

  4. Underbara bilder! Jag hade faktiskt kommit på idén att ta sådana här vinterfoton jag också, så jag tog en kamerapromenad jag med. Tyvärr hade jag ögonen mera uppåt än nedåt och halkade ned i ett dike med vissa påföljder, haha. Jag fick i alla fall två foton innan jag vacklade hemåt igen. Reaktionen hemma: Vad skulle nu det här vara bra för?
    Jo, är man som ”Boman” en ”naturnjutare” så är man! Mera foto tack!

    Svara

Kommentera

