Min idol, i svamparnas värld

En av mina idoler, Michael Krikorev,  är vald till årets svampkonsulent. Det står i dagens SvD.  Vad det nu betyder. En liten erkänsla för ett bra arbete, kanske.

Han är både duktig och trevlig, vad jag vet. Driver Svampguiden, alldeles ideellt.  Gå in och läs om alla fantastiska svampar vi kan jag abara snön smälter undan. Man kan gärna bidra med en slant! Gör helst det, eller köp svampboken!Och kom ihåg att klicka för skogen! Här eller där. Du ser väl knappen där till höger, i det gröna, här hos mig?

Klicka varje dag och ge ditt bidrag, GRATIS, till bevarandet av gammelskogen.

Kommentera

