Grattis till Bröllops paret

Ungefär så mycket tänker jag bry mig om det stundande bröllopet.

En cirkus som engagerar många, det kan man inte missa. Unnar dem all kärlek och lycka, gärna lite privatliv också, utanför kamerorna och alla nyfikna.

För egen del kommer dagen tillbringas med jord under naglarna, i grönsakslandet. Morötter ska gallras vidare, lite annat också. Det är nu många dagar sen jag hann titta till allt som växer. Arbetet har kommit emellan.  Har däremot rensat ogräs i rabatterna här hemma, innan allt växte över totalt.

Har lite som ska sys, det står så bra och väntar under dagen, delvis färdigt. Kassar, miljö- och andra står på kö. Unnar mig lite sol och ledig tid idag.

Grillen åker nog fram bortåt kvällen också. Önskar alla en solig och fin lördag!

One response to this post.

  1. Låter som om du kommer få en härlig lördag! Själv har jag syandet liggande på hyllan, hyresvärderna tar hand om (sin) trädgård, jag gullar lite med Harry the Cat om jag träffar på honom utanför :), men tänker förmodligen ge mitt fotointresse en chans att ta del av alla människor och situationer som kan uppstå i Stockholms innerstad just idag.
    Önskar dig en trevlig helg!

    Svara

Kommentera

