Nya tassar till Oscar

Katten Oscar har fått nya tassar.Man har opererat in proteser som så småningom är tänkta att täckas med hud och  päls.

En metod jag sett användas på Alameda East, på Tv. Fast på en hund.

Fantastiskt att inte behöva sluta sina dagar, bara för att skördetröskan tog baktassarna!

Tyvärr är jag allergisk emot katter men denna kunde jag inte motstå. Inte de jag möter heller. Äter hellre tabletter och kliar lite än låter bli att klappa och gosa.

Har en underbar liten dam på arbetsplatsen och hon har kört med mig från dag ett.  Hon ber om gos, mat, utsläppning och bara allmänt uppmärksamhet.  Ligger i mitt knä ibland, fast hon tydligen inte gör så med någon, alls.

I morse, efter midsommarfirande och sent i säng, väckte hon  mig. För att hon ville gå ut. Att säga till den som var vaken? nä inte hon inte. Men söt är hon;-)

Kommentera

