Paus

Pausar för att arbeta. Återkommer.

Egentligen sjuk och borde inte men min arbetsmoral tvingar mig.

 

uppdate söndag morgon

Igår 07-21. Idag 07 till 08 imorgon.

Var är alla de arbetslösa?

De med ”hög kompetens och social förmåga”?

De ”flexibla”?

2 responses to this post.

  1. Jag brukar fråga mig samma sak var är alla arbetslösa? Var finns dem som VILL jobba? Kramis och du sjuk är inte bra att förena med arbete och arbetsmoral. ( mm kom ju just från rätt mun dem raderna också 😉 ) Kram och du ta hand om dig!

    Svara

    • Hej där! Long time… Dags att sparka igång din blogg igen, har kikat där men alltid lika tomt;.(
      Nej, tyvärr funkar inte att arbeta och va sjuk så där jättebra, men har inget alternativ. Jobbar inte jag så finns ingen, eller fanns i helgen. Nog ska väl den här basillen släppa taget snart, hoppas det iaf.
      Genom AF får man bara in folk som måste söka för att slippa bli av med A-kassan, jobbet vill de inte ha, så det är slöseri med tid och resurser. Hade ett snack med chefen om det igår och hoppas på en lösning snart.
      Hör du, boka in ett besök snart! Du är efterlängtad!

      Svara

Kommentera

