Sms ade sig i diket

En kille skickade sms medan han körde bil. Han hamnade i diket. Och inför rätta för vårdslöshet i trafik.

Hans kommentar: ”..det vore bra om man förbjöd bilförare att skicka och ta emot sms..”

Va! Är det förbjudet att tänka själv?

 

2 responses to this post.

  1. Är det ok om jag länkar till dej?
    Matte klagar över att alltid behöva leta bland kommentarerna när jag vill hit.
    Det där med sängen.
    Jag sover under mattes säng utom ibland när jag ”råkar” gå i sömnen och hamnar i den. Men hon påstår att hon vaknar av mina snarkningar så jag äker ner igen.

    Svara

    • Det går så bra att länka!
      Det är klart, trodde ju inte att du är i sängen utan lov. Zappa måste gått i sömnen han också:-)
      Ha en bra dag!

      Svara

Kommentera

