På kurs med…

…en ämneskunnig kursledare.

Kursen finns i Medborgarskolans kurskatalog.

Kul. Eller så är detta ett skämt.

kurs i duvmatning

3 responses to this post.

  1. Ha ha ha den kursen borde matte gå!
    Då slipper jag lyssna på hennes gnäll den stunden i alla fall.
    Fast det borde bli vår och murkelsäsong igår.
    Hörde att matte försökte övertala en meteorolog härom dagen att skaffa fram våren.
    Skitmeteorolog hon påstår att det är vackert ute och går bra att åka skidor.
    Hon och hennes hund kommer på vårens lydilitykurs så då ska jag gräva ner henne i en spagrop
    Fast jag lär träffa henne innan dess så då kan en snödriva vara en lämplig plats.
    Uteblivna vädersändningar på SVT då har jag grävt!

    Svara

  2. Otroligt roligt!

    Svara

    • Nästan så bra så man inte tro på den. Borde kanske anmäla mig för att kolla;-)
      De där katalogerna är ju inte speciellt roliga annars.

      Svara

Kommentera

