Puh, det var en aktiv helg

Hann inte med bloggen i helgen. Arbetade natt och hade syster på besök. Magmusklerna är motionerade! Vi har skrattar, skojar, pratat allvar… Besökt kulturmiljöer och gubbdagis. Promenerat i mörker och snö.  Eldat i öppna spisen och grillat korv där. Njutit av livet helt enkelt.

Syster med sällskap reste hem i morse, när jag kom från arbetet. Körde dem till flyget.

Hade ett lite platt hjul när jag parkerade på Flygplatsen. Fast bara på undersidan… en spik satt i däcket. Tur det finns en däcksverkstad i staden där, de fixade saken på en liten stund.

Nu tassar här en liten dam, en fyrbent prinsessa. Hon har sovit hos mig efter arbetet, allergi till trots.  Hon ska bo här några dagar medan familjen är på resa. Jag ska sova i kapp lite. Reser sedan själv. Och kommer att uppdatera om och när jag hinner och får möjlighet.

Såg också på kommentarerna att mitt envisa informerande om allergener i tvätt och sköljmedel haft en liten effekt. Hade en ny kommentar, från Miljöinnovation och EU-bidrag- EVOLVEU. Tack för den!

Kommentera

