Sommarklänning

Efter önskemål från Sirpa  fotade jag klänningen jag köpte igår.

Vassego!

Klänning

Helt ok för att vara blommig klänning. Hellång.

Inte riktigt vad jag brukar bära, men ibland får man anpassa sig.

5 responses to this post.

  1. Åhh.. Den är ju skitsnygg!!
    Den är du…

    Kram Vännen!!

    Svara

    • Posted by Boman on 29 maj 2011 at 8:08

      är jag en blommig klänning…
      suck, de på jobbet säger att jag måste ha nån fix ide vid dödskallar, är kanske en:-)
      Kan ju inte gå på bröllop iklädd dödskallar heller

      Svara

      • Hahah.. ja du är visst en blommig klänning vännen!!

        Du är ju en ”Växttokig” Häxa… Så mörkt passar.. med blommor =)

        Kram!!

  2. Tycker att den är fin, sjäv är jag inne i en ”blommig” period även om det inte är min stil heller, men det känns så uppfriskande och positivt på något sätt med blommor.

    Svara

    • Posted by Boman on 30 maj 2011 at 8:22

      Tack! Då känns det bättre att bära den.-) Vi ska på bröllop så jeans och tröja är inte ett bra alternativ. Men en kort skinnjacka till blir det, en röd:-)

      Svara

Kommentera

