Trevlig Midsommar!

3 responses to this post.

  1. En trevlig midsommar själv.

    Svara

  2. Jag tycker inte om att odla o pyssla men jag är en hejare på att käka och skulle mer än gärna smaka dina sockerärtor och rödbetor som är gudomliga när dom är små….
    I Finland äter man mycket märgärter, dom säljs på torgen överallt och en normaldos är ett par liter om dagen, ”ler” Lättodlade är dom också till och med jag har lyckats så till nästa år tror jag att jag satsar på såna för det finns inga här i affärerna.
    Ett dopp är avklarat idag, så man överlever eftermiddagen, nu ska jag tjata på grannen så vi kan ta ett gemensamt dopp ikväll. Då får jag nämligen lift med bilen, bara knappt en km men skönt att slippa gå o bli varm direkt igen..
    Kram

    Svara

    • Men kom förbi då! Syrran träffar du kanske nån gång här nere och därifrån är det inte såå långt till oss.

      Svara

Kommentera

