Söker du sytt av Boman?

Har lite färdigt kvar, sålde av en hel del idag på loppis.

Syr upp efter beställning, dock inte kläder. Lämna ett meddelande i kommentarer så hör jag av mig.

Är på arbetet dygnsvis ibland så det kan dröja, men jag lovar att höra av mig.

Det som finns är några vetevärmare, kuddfodral, mindre necessärer och andra fodral och kassar av olika modeller.

Kasse

Modell större papperskasse. Just denna är såld men tyg finns kvar. Kan fås i andra tyger. Talar du om önskemål med färger och mönster så kollar jag vad som finns. Har ett rätt stort lager av tyger.

Exempel på vetevärmare. Kan fås med olika ytterpåsar och i olika storlekar. Ytterpåsarna tas av före kudden värms i mikron i 3-4 minuter. Ytterpåsarna är tvättbara i 40grader då de lätt blir svettiga vid användning.

Ett gäng olika fodral,  du väljer vad du har i dem. Jag har läppstift, kam mm i väskan i ett sådant här.

På bilden också bokskydd och någon necessär.

2 responses to this post.

  1. Posted by Handan on 23 augusti 2012 at 20:45

    Hej! Önskar beställa tygkassar av dig. Vänligen maila kontaktuppgifter till mig, tack!
    Har handlat tidigare av dig och tycker väldigt mycket om dina tygkassar.

    Hälsningar Handan

    Svara

Lämna en kommentar